Pårørendecafé

Kafeene er et lavterskeltilbud til pårørende til personer med demenssykdom.

Pårørendecafé  Dagtid: Kl. 11.30-13.00

13 juni

Pårørendecafé   Kveldstid: 18.00-20.00

27 mai

Halden Frivilligsentral, Os Allé 3, i underetasjen av Skofabrikken, rett ved Halden Kino.

Pårørendecafé Dagtid:

Tilbyr et lavterskeltilbud for pårørende til personer med demenssykdom.

Sted:

Halden Sanitetsforening sin lokaler

Svenskegata 14, Halden.

Klikk her for kart og detaljer.

Vi stiller opp med gratis enkel formiddagsmat.

På disse møtene vil demens koordinator i Halden eller andre fagfolk være til stede, noe som gir en unik mulighet for personlige samtaler og å stille spørsmål.

Ellers deler vi erfaringer og tanker med hverandre.

Kafeene er et lavterskeltilbud til pårørende til personer med demenssykdom.

Se vår webside:

DemensCafe langbord
Første demenscafe
20220212 Pårørende
475260204-Happy-Old-People 2
eldre-mennesker-pa-cafe
Skjermbilde 2022-03-17 181616
unsplash_UOwvwZ9Dy6w

Pårørendecafé Kveldstid:

En hjertelig invitasjon til pårørende av personer med demens

Forståelsen av at hverdagens forpliktelser kan gjøre det vanskelig for noen å delta på dagtid har ledet oss til å skape en kveldsvariant av vår Pårørendecafé. Dette initiativet holder til i Halden Frivilligsentral, en møteplass som åpner for samhold og støtte i kveldstimene.

Sted:

For de som kommer med bil, tilbyr nærliggende parkeringshus gratis parkering etter kl. 18:00. Klikk her for kart og detaljer.

Hva kan du forvente?

• Direkte dialog med eksperter: Demenskoordinator i Halden eller andre fagfolk vil være til stede for å gi personlig rådgivning og svare på spørsmålene dine.
  • Et fellesskap av forståelse: Bli en del av et varmt fellesskap hvor vi deler erfaringer, tanker og finner trøst i å forstå hverandre. Over kaffe, te og smørbrød, lar vi samtalen blomstre og støtten vokse.

Vi ønsker hjertelig velkommen til vår samtalegruppe, et varmhjertet og trygt sted hvor vi sammen kan dele våre livserfaringer og de spesielle utfordringene det innebærer å være pårørende til noen med demens. Her finner du et fellesskap som står klar til å omfavne deg med styrke, innsikt og støtte. Det er en sjelden mulighet til å vokse sammen, inspirere hverandre, og oppdage nye veier gjennom de utfordringene vi står overfor.

#haldendemensforening #PårørendeSkolenHalden #HaldenDemenskafe #HaldenDemenskor #HaldenKommune #pårørendecafe #pårørendecafé #pårørendecafé_for_unge #HaldenKommune #FrivilligsentralenIHalden