Halden DemensForening

Støtt vårt arbeide

Minnegave

Minnegaver tilbyr en betydningsfull måte å ære minnet om en avdød, og representerer et verdifullt alternativ til tradisjonelle blomster ved begravelsestjenester.

Disse gavene støtter viktige formål og bidrar til å videreføre den avdødes ånd på en måte som gjør en forskjell.

Flertallet av begravelsesbyråer tilbyr tjenester som gjør det enkelt for pårørende og venner å bidra med minnegaver til utvalgte veldedige formål, inkludert vårt.

For de som ønsker å rette minnegaver til Halden DemensForening i forbindelse med en begravelse, er det mulig å inkludere et ønske om dette direkte i dødsannonsen.

Vi oppfordrer til å angi vårt kontonummer, 1105 28 38136, for å lette prosessen.

Ved innsendelse av gaver gjennom nettbank er det viktig å merke betalingen tydelig med “minnegave” etterfulgt av den avdødes navn, for eksempel: "Minnegave Ola Normann". Dette sikrer at gaven blir riktig registrert og at minnet om den avdøde blir æret på passende vis.

For de som foretrekker en rask og enkel metode, tilbyr vi også muligheten for å gi gaver via

Vipps 573402 eller  visa og apple/google-pay.

Husk å merke betalingen med “minnegave” og den avdødes navn, som for eksempel:

"Minnegave Ola Normann", for å sikre at bidraget blir registrert korrekt.

I tillegg tilbyr vi en personlig takketjeneste for de som ønsker det. Ved å sende en e-post til oss, kan pårørende motta et takkebrev som inneholder en oversikt over alle som har bidratt, samt de samlede donerte beløpene. Dette er en fin måte å anerkjenne den støtten som er blitt vist, og dele dette med andre som også minnes den avdøde.

Vi ønsker å understreke at alle bidrag, uansett størrelse, er dypt verdsatt. Hver gave spiller en rolle i vårt arbeid og bidrar til vår sak. For ytterligere informasjon om minnegaver eller hvordan du kan bidra, vennligst ikke nøl med å kontakte oss enten via telefon på 45 50 10 98 eller sende oss en e-post.

Din støtte gjør en forskjell, og sammen kan vi ære minnet om dine kjære på en meningsfull måte.

Støtt Nasjonalforeningens demensdugnad

Over 100 000 mennesker har demens i Norge